Rankweil

Onze kerk heeft een samenwerkingsverband met de gemeente Rankweil in Oostenrijk. De gemeente van Rankweil werd in 1998 gesticht en telde op dat moment twee families, inclusief het gezin van ds. Reinhard Mayer. De gemeente groeit gestaag. In 2010 werd een nieuwe ruimte betrokken voor het houden van de kerkdiensten. De gemeente telt gemiddeld 47 leden en ongeveer 10 vaste gasten.

Na de morgendienst is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten onder het genot van een kop koffie met wat lekkers, de zogenaamde “Kirchenkaffee”. De gemeente kent een vrij actief gemeenteleven, zo is er een Frauenkreis, Kreagruppe en 2x per jaar organiseert de gemeente het evangelisatieproject: “Finger & Soulfood”. Zie de website.