Ons gebouw

Ons kerkgebouw staat midden in een woonwijk, aan de Estafette 1. Omdat we midden in een woonwijk zitten, willen we rekening houden met de mensen die om ons heen wonen en voor hen een goede buur zijn. Dit betekent van onze kant een open en gastvrije houding, maar ook dat we voor zo min mogelijk overlast willen zorgen.

We parkeren onze auto’s daarom nooit in de straat zelf, maar op de parkeerterreinen  rond het winkelcentrum De Korf. Daar is meer dan genoeg plaats om alle auto’s te parkeren. Uiteraard kunnen mensen, die slecht ter been zijn, voor de deur van ons kerkgebouw uitstappen, waarna de auto elders geparkeerd kan worden.

Wil je een keertje komen kijken?

Dat kan natuurlijk, we verwelkomen graag gasten. Of je nu wel of geen kerkelijke achtergrond hebt, je bent van harte welkom. Na de samenkomst is er gelegenheid voor ontmoeting tijdens het drinken van een kop koffie of thee.

Iedere eerste zondag van de maand drinken we ook voorafgaand aan de dienst koffie, voel je dan ook vrij om eerder te komen, koffie te drinken en iemand aan te spreken.