Gesticht in 1918

Onze gemeente is gesticht in 1918 aan de overzijde van de Hollandse IJssel in Kralingseveer en in 1921 is er een kerk gebouwd. Na de zogenoemde Vrijmaking in 1944 gingen ook mensen uit Krimpen aan den IJssel daar naar de kerk. Het aantal gemeenteleden uit Krimpen uit den IJssel groeide sterk en in 1962 werd de kerk verplaatst naar deze kant van de IJssel. De kerk had toen een dubbele naam: Kralingseveer/Krimpen aan den IJssel.

Wil je een keertje komen kijken?

Dat kan natuurlijk, we verwelkomen graag gasten. Of je nu wel of geen kerkelijke achtergrond hebt, je bent van harte welkom. Na de samenkomst is er gelegenheid voor ontmoeting tijdens het drinken van een kop koffie of thee.

Iedere eerste zondag van de maand drinken we ook voorafgaand aan de dienst koffie, voel je dan ook vrij om eerder te komen, koffie te drinken en iemand aan te spreken.