Wij zijn actief in Krimpen aan den IJssel

Jezus Christus is de Zoon van God en Hij is onze Verlosser. Wij volgen Hem en stellen Hem centraal in ons leven en door ons doen en laten willen we Jezus laten stralen voor iedereen.

Want Jezus is gekomen voor alle mensen; dat is het goede nieuws! We vinden het belangrijk om dat goede nieuws te verspreiden. Daarom staan we als kerk met onze beide benen in de Krimpense samenleving en willen we, naar het voorbeeld van Jezus, er ook zijn voor mensen die extra aandacht en hulp nodig hebben.

Wil je een keertje komen kijken?

Dat kan natuurlijk, we verwelkomen graag gasten. Of je nu wel of geen kerkelijke achtergrond hebt, je bent van harte welkom. Na de samenkomst is er gelegenheid voor ontmoeting tijdens het drinken van een kop koffie of thee.

Iedere eerste zondag van de maand drinken we ook voorafgaand aan de dienst koffie, voel je dan ook vrij om eerder te komen, koffie te drinken en iemand aan te spreken.